Strona domowa Praca i biznes Reklama na rynku niemieckim
Praca i biznes

Reklama na rynku niemieckim

Reklama na rynku niemieckim - Ceipoland.plJeśli chcesz,aby Twoja strona zajmowała pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania, także w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO tak, aby znaleźć się w TOP 10 Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej witryny, zoptymalizowane pod lokalną wyszukiwarkę, dla wersji niemieckiej jest to Google.de. Wszystko po to, aby Twoja strona była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania lokalnych wyszukiwarek w danym kraju.

Marketing SEO strony www w wersji niemieckojęzycznej

Jeśli mamy zamiar umieścić swoją witrynę wysoko w zagranicznej wyszukiwarce, trzeba zatroszczyć się o lokalny TLD (ang. Top-level Domain). dla Polski brzmi on „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie on brzmiał „.de”. Nie musimy się tym zajmować, kiedy posiadamy domenę globalną – „.com” albo „.org”. W grę wchodzi także europejska końcówka – „.eu”

Inne działania mające na celu pozycjonowanie nie różnią się bardzo od tych stosowanych w polskiej sieci, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej znajdowała się na samym szczycie w wynikach wyszukiwania konieczne będą treści pozycjonujące. Wtedy podstawą jest współpraca z native speakerami – zamówione u nich teksty będą brzmiały naturalnie dla lokalnego czytelnika.

Co ze sklepem online w wersji niemieckojęzycznej?

Niemiecki rynek to blisko 80 milionów potencjalnych nabywców. Warto się na niego otworzyć poprzez sklep internetowy w niemieckiej wersji językowej. Podstawą pozycjonowania Twojej witryny powinny być godne uwagi treści w wersji niemieckiej. Tanie teksty są aktualnie nierentowne, ponieważ Google bez trudu je wyłapuje… Kolejną kwestią jest lokalizacja serwera Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej pozycjonowane są adresy z niemieckim IP.

O czym jeszcze warto pamiętać przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Skuteczne pozycjonowanie stron w niemieckim Google pomagają też artykuły sponsorowane na portalach tematycznych. Dobrze zainwestować także w profesjonalne przekłady. I uważaj – błędnie prowadzone działania mogą przynieść więcej szkód niż pożytku. Jest wiele inicjatyw specjalizujących się w tej branży, może warto skorzystać z ich oferty? Więcej informacji na temat skutecznego pozycjonowania stron w niemieckim Google możesz znaleźć na stronie http://pozycjonowanieniemcy.pl.